close
تبلیغات در اینترنت

گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

بازدید: 80
دسته بندی: دانلود فایل,
 گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

 

گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

کار با کمپرس سنج بسیار ساده بوده و انواع مختلفی از آن در بازار می باشدکمپرس سنج به جای شمع موتور وصل شده و می تواند میزان فشار هر سیلندر را اندازه گیری نماید

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

انژکتور
سنسور
کمپرس سنج
سیستم سوخت رسانی
تنظیم سیستمهای جرقه پلاتینی
عوامل تجربی در اندازه گیری فشار
دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی
خرید گزارش کارآموزی رشته مکانیک
انجام گزارش کارآموزی رشته مکانیک
خرید تحقیق
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
ف
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 1068 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی

مقدمه:
کمپرس سنج برای فشاری که در موتور بوجود می آید استفاده می شود و فشار می تواند از چند راه فرار کند که عیب های بسیاری دارد و بسیاری از عوامل می تواند تأثیر گذار باشد مثل: منیفولد، فیلتر و...
 

روش اندازه گیری فشار:

کار با کمپرس سنج بسیار ساده بوده و انواع مختلفی از آن در بازار می باشد.کمپرس سنج به جای شمع موتور وصل شده و می تواند میزان فشار هر سیلندر را اندازه گیری نماید.برای اینکه نیروی فشار کاهش یافته و بتوانیم در هنگام استارت زدن به موتور نیروی مقاوم کمتری احساس نماییم تمام شمع موتور را در هنگام آزمایش باز می نماییم.در ابتدای آزمایش کمی موتور را روشن می گذارییم تا گرم شود، سپس کمپرس سنج را درون سیلندر شماره یک گذاشته و حدود سه یا چهار بار استارت زده و میزان فشار آن را یادداشت می نماییم. این میزان استات زدن تقریبأ باید تا زمانی طول بکشد که دیگر هرچه استارت بزنیم فشار کمپرس سنج بالا نرود. باید تمام سیلندر ها تقریبأ فشار یکسانی داشته باشند.
 
در قسمت ذیل به مراحل آن می پردازییم:
1.موتور را روشن کرده تا به درجه نرمال برسد.
2.فیلرگیری سوپاپ: (سعی کنیم در زمانی فیلر گیری کنیم که موتور گرم باشد واگر بتوانیم در 5 دقیقه این عمل صورت گیرد.)
3.کلیه شمع ها را باز می کنیم.
4.سیم مثبت کوئل جرقه را قطع می کنیم. (رله دوبل قطع شود؛ به دلیل اینکه پمپ بنزین برقی از کار بیفتد.)
5.کمپرس سنج را به جای شمع شماره یک می بندیم.
6.پدال گاز را تا انتها فشار می دهیم و برای چند ثانیه استارت می زنیم.
7.مقدار کمپرس را در جایی یادداشت کرده و این مراحل را برای تمامی سیلندرها انجام می دهیم. 
 
* نکته: مقدار استاندارد cm2kg 14 حداکثر و cm2kg 9.8 حداقل می باشد.
 
در خودروهای توربوشارژر دار کمی مقدار درجۀ آنها متفاوت می باشد و روشهای اندازه گیری تفاوت دارد.یکی از نکات مهم این است که قبل از اندازه گیری در کاتالوگ خودرو مشاهده مقدار ضروری می باشد.
 
 
کلمات کلیدی:

انژکتور

سنسور

کمپرس سنج

سیستم سوخت رسانی

تنظیم سیستمهای جرقه پلاتینی

عوامل تجربی در اندازه گیری فشار

 
 
 
فهرست:                                                      
 
1.  مقدمه وتعریف کمپرس سنج..................................... (3)
2.  مراحل اندازه گیری فشار...........................................(4)
3. محاسبات میزان کمپرس............................................(5)
4. عوامل تجربی در اندازه گیری فشار..............................(5 - 6)
5. خلآ سنج...............................................................(7)
6. تعریف مقدار فیلر....................................................(7)
7. روشهای تنظیم لقی.................................................(8)
8. تنظیم سیستمهای جرقه پلاتینی..................................(8)
9. سنسورها 1..........................................................(9)
10. مکانیزم اثرهال...................................................(10)
11. مکانیزم القایی....................................................(10)
12. مکانیزم فتودیود..................................................(10)
13. آشنایی عمومی با سیستمهای انژکتوری....................(15)
14. مزایای استفاده از سیستم سوخت رسانی جانسون کنترلز(16)
15. سنسور2...........................................................(17)
16. سنسور دور موتور و موقعیت میل لنگ....................(17)
17. سنسور موقعیت میل سوپاپ..................................(18)
18. سنسور فشار منیفولد و دمای هوای ورودی..............(18)
19. سنسور دمای مایع خنک کننده...............................(19)
20. سنسور اکسیژن و سنسورهای دیگر.......................(20)
21. عملگرها..........................................................(20)
22. انژکتورها.........................................................(21)
23. سیستم سوخت رسانی.........................................(23)
 
 

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک با عنوان کارگاه عیب یابی


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 15 تير 1394 ساعت: 16:47 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 355
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,478
آي پي امروز آي پي امروز : 52
آي پي ديروز آي پي ديروز : 284
بازدید هفته بازدید هفته : 355
بازدید ماه بازدید ماه : 8,178
بازدید سال بازدید سال : 481,166
بازدید کلی بازدید کلی : 1,192,967

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.161.130.145
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 15 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت