close
تبلیغات در اینترنت

گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

بازدید: 102
دسته بندی: دانلود فایل,
 گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

 

گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

هنگامی که خودرویی خراب می شود عمومأ اولین کاری که انجام می دهیم مقایسه ای بین کارکرد فعلی و کارکرد قبل از خرابی خودرو انجام می گیرد ولی در درجۀ اول برای پارامترها واحدهایی در نظر گرفته می شود و امروزه این واحدها بسیار دقیق وجود دارند

دانلود گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

کولیس
میکرومتر
سرسیلندر
استانداردهای روغن ماشین
دانلود گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت
خرید گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو
انجام گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو
خرید تحقیق
فروش تحقیق
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 2316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت

 
مقدمه:
هنگامی که خودرویی خراب می شود عمومأ اولین کاری که انجام می دهیم مقایسه ای بین کارکرد فعلی و کارکرد قبل از خرابی خودرو انجام می گیرد.
ولی در درجۀ اول برای پارامترها واحدهایی در نظر گرفته می شود و امروزه این واحدها بسیار دقیق وجود دارند.
 
برای سیستم های اندازه گیری دو عمل وجود دارد:
1.متریک: (کمیت های اصلی): طول، زمان، جرم، شدت جریان انرژی و...
2.انگلیسی: (کمیت های اصلی):طول، زمان، نیرو و...
 
امروزه سیستم های اینچی رو به سیستم های SI می آورند زیرا کاربرد بیشتری دارند.کمی پیش برای اندازه گیری فاصله از نور استفاده می شد که واحدی به نام متر دارد ولی در سیستم اینچی از فوت-اینچ استفاده می شود.زمان در سیستم متریک بصورت ثانیه S نامیده می شود ولی امروزه ارتعاش اتم سزیم انجام می شود که مقدار زمانی که این تعداد ارتعاش انجام  می گیرد در یک ثانیه می نامند.در سیستم متریک جرم بصورت اینگونه بیان می شود: یک لیتر آب خالی را برابر با یک کیلوگرم می باشد ولی در سیستم اینچی نیرو تعریف می شود  1bf پوند است.
در کارگاهی که کار می کنیم وسیله های اندازه گیری مثل کولیس، میکرومتر، ساعت اندازه گیری، فیلر و در کمیت های دیگر تورک متر، مانومتر[فشار سنج]، شابلون دنده و... استفاده می کنیم.
 
 
کلمات کلیدی:

کولیس

میکرومتر

سرسیلندر

استانداردهای روغن ماشین

 
 
فهرست مطالب:            
 
1. مقدمه........................................................... (4)
2. کولیس و میکرومتر و طرز خواندن......................(5)
3. ساعت اندازه گیری.......................................... (6)
  4. سرسیلندر..................................................... (6)
5. طرز ساخت سرسیلندر..................................... (7)
6. ویژگیهای سرسیلندر....................................... (8)
7. تابیدگی سرسیلندر.......................................... (9)
8. ترک برداشتن سرسیلندر................................ (10)
9. رسوبات و کربن گرفتگی................................ (11)
10. مشکلات و مسائل سوپاپ ها........................ (12)
11. سوپاپ سدیمی........................................... (14)
12. فنرها....................................................... (15)
13. پیستون.................................................... (15)
14. تقسیم بندی پیستون ها................................ (17)
15. معایب پیستون ها....................................... (18)
16. سیلندر..................................................... (19)
17. بوش خشک.............................................. (20)
18. بوش تر ................................................... (21)
19. میل لنگ .................................................. (23)
20. معایب میل لنگ ......................................... (24)
21. اندازه گیری لقی میل لنگ ............................ (26)
22. روغن و روغنکاری ................................... (27)
23. استانداردهای روغن ................................... (29)
24. انواع اویل پمپ ......................................... (30)
25. خنک کاری .............................................. (31)
26. ضد یخ ................................................... (32)
27. واتر پمپ ................................................ (33)
28. ترموستات .............................................. (34)
29. رادیاتور ................................................. (35)
30. درب رادیاتور .......................................... (36)
31. سوپاپ فشاری ........................................ (36)
32. پروانه ................................................... (36)
33. فشنگی .................................................. (36)
34. یاتاقان های میل لنگ ................................. (37)
35. یاتاقان های میل سوپاپ ............................. (39)
36. تایپت هیدرولیکی ..................................... (39)
37. شاتون ................................................... (41)
38. پروانه هیدرولیکی .................................... (40)
39. تایمینگ میل سوپاپ و میل لنگ ................... (40)
40. رینگ های پیستون ................................... (41)
41. روغن کاری رینگ ها ................................ (42)
 
 
 

دانلود گزارش کار آموزی رشته مکانیک خودرو با عنوان انتقال قدرت


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 15 تير 1394 ساعت: 16:48 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 307
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,478
آي پي امروز آي پي امروز : 52
آي پي ديروز آي پي ديروز : 284
بازدید هفته بازدید هفته : 307
بازدید ماه بازدید ماه : 8,130
بازدید سال بازدید سال : 481,118
بازدید کلی بازدید کلی : 1,192,919

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.161.130.145
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 15 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت