close
تبلیغات در اینترنت

پروژه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

پروژه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

بازدید: 89
 پروژه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

 

پروژه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

روابط عمومی به عنوان مركز گردآوری و مبادله اطلاعات و برقراری ارتباطات دوسویه در سازمان ها زمانی موفق خواهد بود كه وظایف و مسئولیتهای آن از سوی مدیران سازمان ها شناخته شود

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

روابط عمومی
مدیریت فرایند سازمان
تاریخچه روابط عمومی ایران
برنامه ریزی در روابط عمومی
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق دانشجویی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 91 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 148

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان

 
 
مقدمه:
امروزه نیاز به شناخت و درك متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای سازمان ها و ادارات به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، سازمانی به عنوان یك اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. برای تشخیص این نیاز و ترسیم آن نیز روابط عمومی نقش بسیاری مؤثری ایفا می نماید.روابط عمومی به عنوان مركز گردآوری و مبادله اطلاعات و برقراری ارتباطات دوسویه در سازمان ها زمانی موفق خواهد بود كه وظایف و مسئولیت-های آن از سوی مدیران سازمان ها شناخته شود.
 
 اگر روابط عمومی ها، تاكنون نتوانسته اند برنامه های مدون و دقیقی در رابطه با وظایف و مسئولیت های اصلی خویش ارایه كنند و یا با از دست دادن مفهوم اصلی خود با انحرافی عمیق روبرو شوند و به دلیل آن بوده است كه در بسیاری از موارد به عنوان عنصر قوی در طرح و تدوین و ارزیابی برنامه ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی شناخته نشده و از جایگاه ویژه برخوردار نبوده اند.عدم توجه و شناخت كافی مدیران نسبت به روابط عمومی و عدم به كارگیری نیروهای متخصص را می توان از مهم ترین عوامل عقب ماندگی آن بر شمرد. در این برنامه سعی می شود با اشاره به نقش و وظایف بخش های گوناگون روابط عمومی اهداف خاص در سازمان تشریح شود.روابط عمومی ها نیز به عنوان بخشی از مدیریت فرایند سازمان به امید آن است كه بتوانند مشاركت كسانی كه با سازمان سر كار دارند را جلب نمایند و از آنان در جهت تقویت برنامه ها و توفیق در اجرای آنها استفاده كنند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

روابط عمومی

مدیریت فرایند سازمان

تاریخچه روابط عمومی ایران

برنامه ریزی در روابط عمومی

 
 

روابط عمومی در ایران

روابط عمومی برای نخستین بار توسط شادروان پرفسور حمید نطقی در شركت نفت ایران پدید آمده است. در میان موسسات و سازمانهای بخش خصوصی و دولتی ایر ان، شركت ملی نفت ایران نخستین اداره ای بود كه دفتر روابط عمومی تاسیس كرد. در شركت نفت ایران و انگلیس سابق تا سال 1332 یك دفتر اطلاعات و مطبوعات وجود داشت كه پس از ملی شدن صنعت نفت، همان دفتر به روابط عمومی تبدیل شد. شاید بتوان گفت كه ضرورت وجود روابط عمومی در شركت نفت به دلیل ارتباط با دیگر شركتهای مشابه در جهان و داشتن مشتریان خارجی بسیار زودتر از سایر نهادها احساس شده است. دیگر وزارتخانه ها و موسسات بزرگ ایران، به اقتباس از این شركت و سالها پس از تاسیس دفتر روابط عمومی در شركت ملی نفت ایران اقدام به تاسیس دفاتر روابط عمومی كرده اند.
 
 در سال 1345 مطالعاتی برای ایجاد دانشكده ای مرتبط با روابط عمومی آغاز شد كه این مطالعات منجر به تأسیس «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در سال 1346 گردید. این مؤسسه، تعدادی دانشجو برای تحصیل در مقطع كارشناسی (لیسانس) روابط عمومی برگزید.نام «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در تاریخ 19/9/1347 به «مؤسسه عالی علوم ارتباط اجتماعی» و در تاریخ 25/3/1350 به دانشگاه علوم ارتباطات اجتماعی تغییر یافت. در حال حاضر روابط عمومی بعضاً بصورت یك رشته در برخی مؤسسه های علمی و كاربردی و نیز به عنوان چند واحد درسی در برخی از رشته های علوم اجتماعی، ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری و ... در مراكز آموزش عالی (اعم از دولتی و خصوصی) تدریس می شود و دانشكده ای اختصاصی به این نام در ایران وجود ندارد.
 
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه:2
اهداف3
تاریخچه روابط عمومی ایران5

بخش اول:كلیات روابط عمومی7

تعریف8
ویژگی های روابط عمومی13
اركان روابط عمومی14
عناصر روابط عمومی15
تاریخچه روابط عمومی17
مدیریت روابط عمومی19
فعالیت عمده روابط عمومی20
قدرت تحلیل وتفسیر22
برنامه ریزی26
سازماندهی30
ارزیابی32
گزینش نیرو32
 

بخش دوم:سازمان وروابط عمومی37

سازمان روابط عمومی38
نقش روابط عمومی در سازمان44
نتیجه گیری :46
 

بخش سوم:الگوهای روابط عمومی49

الگوی دوسویه ناهمسنگ:76
الگوی دو سویه همسنگ:78
نقش های روابط عمومی در الگوی مختلف90
سوالات بخش 3   (الگوهای روابط عمومی)93
 

بخش چهارم:برنامه ریزی در روابط عمومی94

برنامه ریزی در روابط عمومی95
اجزای برنامه97
شرایط توفیق برنامه101
 

بخش پنجم:ارتباط با رسانه ها104

نقش روابط عمومی در بهینه سازی تصمیم گیریهای سازمانی105
 

بخش ششم:روابط عمومی كاركردهای كلان و وظایف128

شرح وظایف وتشكیلات روابط عمومی129
الف )ارتباطات129
ب)امور فرهنگی ونمایشگاهها131
توزیع وظایف در زیر ساختها135
منابع:147
 

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت: 16:39 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 7

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 509
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,599
آي پي امروز آي پي امروز : 89
آي پي ديروز آي پي ديروز : 290
بازدید هفته بازدید هفته : 6,297
بازدید ماه بازدید ماه : 14,120
بازدید سال بازدید سال : 487,108
بازدید کلی بازدید کلی : 1,198,909

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.158.119.60
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : جمعه 19 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت