close
تبلیغات در اینترنت

مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان

بازدید: 69

 

مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان

کیفیت مراقبت های بهداشتی عبارت است از درجاتی از خدمات ارائه شده به افراد و جوامع که احتمال نتایج مطلوب را افزایش داده و مطابق با دانش حرفه ای روز باشدکرازبی یکی از نظریه پردازان کیفیت می گوید کیفیت رایگان است آن چه هزینه دارد کیفیت پایین است کیفیت توسط مشتریان یک سازمان تعیین می شود

دانلود مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان

استاندارد
مدیریت کیفیت 
بهداشت و درمان
مدیریت کیفیت فراگیر
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان

 

مفهوم کیفیت و تعریف آن:

کیفیت تعاریف متعددی دارد، ولی نکته مهم در بحث کیفیت،در خصوص اندازه گیری یا سنجش آن است، که این امر به دلیل ذهنی بودن کیفیت مراقبت ها برای استفاده کنندگان از مراقبت های بهداشتی ،بسیار مشکل است.زیرا استفاده کنندگان از خدمات،کیفیت را براساس عوامل مختلفی از جمله برداشت آنها از مهارت و تبحر ارائه کنندگان خدمت،میزان معلومات خودشان،تجارب قبلی استفاده از خدمت،تجارب دوستان و آشنایان،برداشت و تلقی آنها از محیط و فضای مراقبت و ارزشهای شخصی ، تعیین می نمایند.
 
کیفیت مراقبت های بهداشتی عبارت است از درجاتی از خدمات ارائه شده به افراد و جوامع که احتمال نتایج مطلوب را افزایش داده و مطابق با دانش حرفه ای روز باشد.کرازبی یکی از نظریه پردازان کیفیت می گوید: کیفیت رایگان است آن چه  هزینه دارد کیفیت پایین است. کیفیت توسط مشتریان یک سازمان تعیین می شود.
 
مفهوم کیفیت ریشه در کار متخصصین صنعتی دارد.اهمیت کیفیت از سال 1950به بعد مورد توجه قرار گرفت.تلاش اولیه روی بخش تولید متمرکز بوده است و بعدها بخش های خدماتی را نیز در برگرفت.مشهورترین و کلیدی ترین رهبران نظریه کیفیت که تاثیر اساسی در صنعت امروز جهان داشتند.فلیپ کرازبی ، جوزف جوران و ادوارد دمینگ و ایشیکاوا می باشند.
 
کرازبی: کیفیت را تطبیق یک محصول یا خدمت با الزامات یا ویژگی ها و استانداردهای از پیش تعیین شده،تعریف می کند.
جوران:کیفیت یک کالا یا خدمت را مناسب  بودن آن کالا یا خدمت برای هدف یا استفاده خاصی که منظور شده،تعریف می کند.
 
 
کلمات کلیدی:

استاندارد

مدیریت کیفیت 

بهداشت و درمان

مدیریت کیفیت فراگیر

 
 
فهرست
مفهوم کیفیت و تعریف آن3
چرا کیفیت  .13

ابعاد کیفیت .15

هزینه ها 17
تضمین کیفیت18
تضمین کیفیت و هزینه ها19
تعیین استانداردهای کیفی.20

استاندارد چیست20

چرا از استانداردها استفاده می کنیم21
چالشهایی در زمینه وضع استانداردها.23
داده هایی برای تضمین کیفیت.23
مدیریت کیفیت فراگیر.27

به کارگیری مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان.30

ارتقای کیفیت بهداشت و درمان 30
منابع33
 

دانلود مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 16 شهريور 1394 ساعت: 10:51 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 202
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,663
آي پي امروز آي پي امروز : 47
آي پي ديروز آي پي ديروز : 259
بازدید هفته بازدید هفته : 4,391
بازدید ماه بازدید ماه : 12,214
بازدید سال بازدید سال : 485,202
بازدید کلی بازدید کلی : 1,197,003

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.211.120.181
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 18 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت