close
تبلیغات در اینترنت

عیب یابی خودرو

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

عیب یابی خودرو

بازدید: 55
 عیب یابی خودرو

 

عیب یابی خودرو

دانلود مقاله رشته مکانیک خودرو با عنوان عیب یابی خودرو

دانلود عیب یابی خودرو

عیب یابی خودرو
نقص فنی خودرو
سیستم عیب یاب خودکار
دانلود مقالات رشته مکانیک خودرو
خرید تحقیق رشته مکانیک
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
fileina
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 247 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

دانلود مقاله رشته مکانیک خودرو  با عنوان عیب یابی خودرو

 
 
مقدمه
  تا قبل از ظهور خودروهای انژکتوری، کمتر کسی به فکر ایجاد یک سیستم عیب یاب خودکار برای اتومبیل افتاده بود و تقریبا هیچگاه چنین فکری عملی نشده بود. اما با ظهور سیستمهای انژکتوری و در نتیجه استفاده کامپیوتر مرکزی خودرو، ECU، زیرساخت های مورد نیاز برای عملی شدن این تفکر به وجود آمد.  ECU، واحد کنترل یک خودرو است. این قسمت در برخی خودروها فقط وظیفه کنترل موتور را بر عهده دارد، اما در خودروهای جدیدتر وبا استفاده از سیستم های مالتی پلکس، وظایف دیگری بجز کنترل موتور را نیز بر عهده گرفته است.
 

 ECU شامل 3 قسمت اصلی است: 

واحد پردازنده، واحد حافظه و پورتهای ورودی و خروجی.  
در بیانی بسیار ساده می توان گفت طرز کار ECU و ارتباط آن با سنسورها به این شکل است که ECU با هر سنسور یک مدار الکتریکی بسته می سازد و یک ولتاژ ثابت را به مدار القا می کند. با توجه به اطلاعاتی که یک سنسور باید به ECU بدهد، سنسورها به طرق مختلف داده های مربوط به پارامترهای مختلف را به ECU می رسانند.برای مثال در سنسور دمای آب پژو 405، با افزایش دما مقاومت درونی سنسور افزایش یافته و شدت جریان مدار کاهش می یابد. این کاهش آمپراژ به ECU اطلاع می دهد که دمای آب بالا رفته و دستورات لازم جهت کاهش دما، به قسمت های مختلف خودرو داده می شود.البته فراموش نکنید که روش کار همه سنسورها به این شکل نیست و حتی ممکن است پروسه بالا در جهت عکس صورت پذیرد (مانند سنسور اکسیژن در پژو 405 ).  
 
 
کلمات کلیدی:

عیب یابی خودرو

نقص فنی خودرو

سیستم عیب یاب خودکار

 
 
فهرست
شاسی های خودرو
شاسی مستقل
شاسی نیمه جداشدنی

انواع شاسی جداشدنی

بررسی چند نوع شاسی
فنرها
جهش فنر

عوامل تاثیرگذار بر جهش فنر

جرم معلق و نا معلق خودرو
انواع فنرها
فنرهای تخت

بررسی عملکرد فنر تخت

سیستم تعلیق تاریخی

انواع سیستم های تعلیق

 
 
 
 
 

دانلود عیب یابی خودرو


این مطلب در تاریخ: دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت: 18:15 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 252
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,663
آي پي امروز آي پي امروز : 48
آي پي ديروز آي پي ديروز : 259
بازدید هفته بازدید هفته : 4,441
بازدید ماه بازدید ماه : 12,264
بازدید سال بازدید سال : 485,252
بازدید کلی بازدید کلی : 1,197,053

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.211.120.181
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 18 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت