close
تبلیغات در اینترنت

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

بازدید: 29
 نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

 

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است

دانلود نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

ارزش نشان تجاری
نقش برند بر رفتار مصرف کننده
چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی 
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
دانلود مقالات مدیریتی
سستم همکاری در فروش فایل
فروش فایل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 39 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی 

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

 
 چکیده:
 هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک " اسم ، عبارت، طرح ، نشانه یا ترکیبی از این عناصر می باشد که تعیین کننده هویت یک سازمان خدماتی و متمایز کننده آن از سایر رقبایش می باشد." و توسط عقل ، منطق ، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می گیرد. برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن برند را از آن خود بدانند .در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آ نها را به گروه خاصی از جامعه پیوند میدهد، در دنیای امروز و با گسترش اطلا ع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 
 
واژگان کلیدی:

ارزش نشان تجاری

نقش برند بر رفتار مصرف کننده

چالش های برندسازی در آسیا

 
 
 
 
مقدمه
شخصیت برند را هسته ی مرکزی و نزدیکترین متغیردر تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب می دانند. (نصیری پور و دیگران ، 1389)در ادبیات کلاسیک اقتصاد، نیروی کار، سرمایه و زمین سه عنصر اصلی تولید و سرچشمه های اصلی ثروت به شمار می آیند. ولی این الگو قادر نیست که توضیح دهد که چگونه یک کالا با کارآیی، کیفیت و زیبائی مشابه به سه برابر قیمت کالایی دیگر به فروش می رسد.رویکردهای نوین بازاریابی این پدیده را با هویتی که برند برای مشتری دارد توضیح می دهند. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است.
 
 
فهرست مطالب
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا1
چکیده:1
. واژگان کلیدی:2
مقدمه2
تعریف ارزش نشان تجاری3
Buff , 2010 )) چارچوب شناسایی ارزش نشان تجاری4
ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر7
وفاداری به برند7
روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند10
منابع20
 
 

دانلود نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت: 17:58 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 839
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,599
آي پي امروز آي پي امروز : 150
آي پي ديروز آي پي ديروز : 290
بازدید هفته بازدید هفته : 6,627
بازدید ماه بازدید ماه : 14,450
بازدید سال بازدید سال : 487,438
بازدید کلی بازدید کلی : 1,199,239

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.205.0.26
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : جمعه 19 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت