close
تبلیغات در اینترنت

ارزش ویژه برند

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

ارزش ویژه برند

بازدید: 123
 ارزش ویژه برند

 

ارزش ویژه برند

در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است

دانلود ارزش ویژه برند

برند
مدل های مالی
ارزش گذاری برند
دانلود مقالات رشته مدیریت
دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت
دانلود مقالات مدیریتی
سیستم همکاری در فروش فایل
خرید  مقالات مدیریتی
ارزش ویژه برند
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 103 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

دانلود مقاله رشته مدیریت

ارزش ویژه برند

 
مقدمه
در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی را یادآوری كرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تكیه بر ویژگی های كاركردی محصولات و خدمات حاصل نمی شود، بلكه در عصر حاضر، برند مهم ترین عامل متمایزكننده یك شركت تجاری  از رقبا است. 
 

ریشه شناسی برند :

•واژه برند به همراه بسیاری از واژه های زبان انگلیسی، (مثل Brandy, Burn ) آلمانی ، (مثل Brennen) و مثال های متعدد در سایر زبان های اروپایی همگی وابسته به معنای حرارت، گرما و اشتعال است. در زبان انگلیسی کهن، نامBrond  در اشعار حماسی یعنیBeowulf  به معنای انهدام توسط آتش بوده است.
•طی قرن 19 میلادی، در ایالات متحده آمریکا، زدن آهن داغ برای علامت گذاری احشام و سوزاندن انواع جراحات، برند نامیده می شد و بعدها به هر نوع داغ زدن همین نام اطلاق گردید. 
 

تاریخچه برند : 

•در عرصه بازاریابی در همان قرن 19، با پیدایش صنعت بسته بندی کالاها، برندها نیز مفهوم تازه ای یافتند. طبق برخی گفته ها، صابون پی یرس  اولین برند تجاری ثبت شده بود.
•اولین تعریف برای تبلیغات برند در حدود سال های 1900 توسط جیمز والتر تامپسون  ارائه شد که امروزه تبدیل به تعریف برندسازی گشته است. خیلی زود شرکت های بزرگ شعارهای تبلیغاتی را نیز ابداع کردند که در رادیو و اولین آگهی های تلویزیونی شنیده و دیده می شد. در دهه 1940 مشتزیان به مفهوم اجتماعی، روانشناسی، انسان شناسی و ارنباطشان با برندها، گسترش یافتند و این سبب شد تولیدکنندگان به سایر ارزش های برند و لزوم بهره گیری از آنان پی ببرند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

برند

مدل های مالی

ارزش گذاری برند

 
 
 
 
فهرست مطالب
ارزش ویژه برند1
مقدمه1
ریشه شناسی برند :2
تاریخچه برند :2
مفهوم برند :2
تفاوت لوگو و برند :4
ارزش گذاری برند :11
- مدل های مبتنی بر مشتری12
1-مدل چانلینگ، پینگ و هایزنگ12
2-مدل بری12
5-مدل یونگ و روبیکام13
1-مدل گریس و  اوکاس13
2-مدل یو، دانتو و لی14
مدل های مالی  :14
روش اینتربرند14
-روش فایننشال ورد16
3-روش هولیهان16
 
 
 
 

دانلود ارزش ویژه برند


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت: 18:9 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 7

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 582
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,599
آي پي امروز آي پي امروز : 89
آي پي ديروز آي پي ديروز : 290
بازدید هفته بازدید هفته : 6,370
بازدید ماه بازدید ماه : 14,193
بازدید سال بازدید سال : 487,181
بازدید کلی بازدید کلی : 1,198,982

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.158.119.60
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : جمعه 19 آذر 1395

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت