close
تبلیغات در اینترنت

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

بازدید: 82
 عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

در این پایان نامه برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند

دانلود عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها
دانلود پایان نامه روانشناسی تبلیغات
دانلود پایان نامه چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب
دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 
*قابل استفاده برای رشته های مدیریت رسانه،ارتباطات
 
چکیده:
اگر قبول داشته باشیم كه «اقتصاد» از عوامل بقای جامعه است، باید قبول داشت شناخت افرادی كه چرخ‌های اقتصادی جامعه را به گردش در می‌آورند به اعتباری در سرلوحة چنین اعتقادی قرار دارد.سخن گفتن از نحوه ارتباط بین مصرف‌كننده و تولیدكننده یا خریدار و فروشنده،‌ بدون توجه به سیستم توزیع كالای مصرفی كاری بیهوده است. ناچار اعتقاد به نفوذ غیرقابل تردید روش‌های علمی در شیوه‌های مختلف زندگی انسان، توجه به سیستم تجاری و بازرگانی از یك‌طرف و شناخت روش‌های عرضه كالای مصرفی و تولیدی از سوی دیگر، امری ضروری است. چگونه باید كالایی را عرضه كرد؟ چگونه باید گروه عظیم مصرف‌كننده را به‌سوی «خرید» كالای موردنظر جلب كرد؟ چنین مسائلی بدون توجه به سیستم‌های علمی مورد قبول نمی‌تواند موفقیتی داشته باشد.
 
می‌توان گفت تبلیغات، با رعایت همه مناسبات، عبارتست از یك طبل انعكاس صوت و وسیلة هماهنگ‌كننده و وسیله‌ای است كه سیاست بازرگانی تولید‌كننده و رفتارهای مصرف‌كننده را وادار می‌كند با یكدیگر به نوسان در آیند.تبلیغات عمومی از وسایل ارتباط‌جمعی، روزنامه‌ها یا مجلات، رادیو،‌ سینما، تلویزیون و آگهی استفاده می‌كند. هدف چنین تبلیغاتی، به استثنای بعضی موارد كه نسبتاً محدود است (خریدهای اجباری مانند خرید بستنی در سینما) شامل این نیست كه آدمی را مستقیماً به خرید كالا سوق دهد، بلكه هدفش شركت در ایجاد یك رفتار و قصد درونی فراخور آن شیء است كه در لحظة خرید، به‌خاطر همان شیء فشار خواهد آورد.
 
در این پایان نامه برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

عملكرد آگهی ها

روانشناسی تبلیغات

چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 
 
 
 
فهرست مطالب
 ویژگی های كالا
 معیار تجزیه و تحلیل تصاویر
 یاد گیری و حافظه 
 برخی شرایط یادگیری
عادت
 هدف تبلیغات
 وسایل ارتباط جمعی
 چگونه باید گفت؟
 با چه كسی حرف می زنیم؟
فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط
 چپ مغز ، راست مغز 
 آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك
 مسئله توجه
 مسئله تحریف پیام
 یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟
 چالش های راست مغز: موردی برای احساس
 آگهی های مغز كامل
 توسعه آمیخته بازاریابی
 محصول
 قیمت
 مكان
 ارتقا
نگاهی به فرآیند ارتباط
عناصر نه گانه فرآیند ارتباط
 مراحل طراحی ارتباط مؤثر
تنظیم بودجه ارتقا
شناسایی مخاطبان هدف
ارزیابی آگهی
نتیجه گیری
منابع

دانلود عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب


این مطلب در تاریخ: شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 10:14 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 5,034
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,625
آي پي امروز آي پي امروز : 71
آي پي ديروز آي پي ديروز : 302
بازدید هفته بازدید هفته : 10,683
بازدید ماه بازدید ماه : 63,420
بازدید سال بازدید سال : 641,031
بازدید کلی بازدید کلی : 1,871,943

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.81.45.122
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 26 مهر 1396

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت